LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU DEPUS DOSARE DE PRETRANSFER (PUNCTAJE). Cadrele didactice care solicita pretransferul pe o noua specializare vor sustine inspectie la clasa/proba practica in data de 30 martie 2022 (informatii despre locul inspectiei, tema si ora, pot fi solicitate inspectorului de specialitate sau se pot obtine de la scoala nominalizata pentru inspectie).
CONDITII SPECIFICE PENTRU ETAPA DE PRETRANSFER
Cerere_pretransfer__depunere la ISJ
Cerere_pretransfer__depunere la unitate scolara
Declaratie_indeplinire_conditii_pretransfer_din_rural_in_urban
Extras-Metodologie_Pretransfer
Model de acord_acord de principiu emis de directorul unităţii
(Anexa nr. 4 la Metodologie)
GRILA DE EVALUARE
a portofoliului profesional personal
Structură portofoliu
profesional personal |
Conținut portofoliu profesional personal |
Barem de evaluare (punctaj maxim) |
Punctaj autoevaluare |
Punctaj evaluare |
Date personale |
Prezentare candidat |
0,5 puncte |
|
|
Date de identificare
candidat |
|
|
|
|
Încadrarea |
|
|
|
|
Orarul |
|
|
|
|
Curriculum Vitae
(Europass) |
0,25 puncte |
|
|
|
Scrisoare de intentie |
0,25 puncte |
|
|
|
Documente suport |
Activitate la catedră |
6,5 puncte |
|
|
Proiectarea/Planificarea
materiei |
2 puncte |
|
|
|
Planificarea
calendaristică anuală |
|
|
|
|
Planificarea pe
unități de învățare adaptată nivelului clasei |
|
|
|
|
Proiecte didactice (minim 10, pentru
diferite tipuri de lecții, folosind inclusiv
resurse de tehnologie digitală) |
2,5 puncte |
|
|
|
Instrumente de
evaluare, inclusiv digitale |
1,5 puncte |
|
|
|
Testul predictiv cu
baremele aferente |
|
|
|
|
Rezultatele testării
și observațiile/concluziile |
|
|
|
|
Măsurile/planul de
acțiune |
|
|
|
|
Catalogul profesorului |
0,5 puncte |
|
|
|
Resurse materiale |
2 puncte |
|
|
|
Resurse didactice
adaptate nivelului clasei |
|
|
|
|
Fișe de lucru (pe
nivel de performanță vizat) |
|
|
||
Cărți,
culegeri, texte, teste, resurse educaționale deschise, etc. |
|
|
||
Folii
retroproiector, prezentări, aplicații informatice utilizate |
|
|
||
Raport de progres
școlar |
Raport de progres
școlar |
1 punct |
|
|
NOTA FINALĂ PORTOFOLIU PROFESIONAL PERSONAL |
10 puncte |
|
|
EVALUATORI, CANDIDAT,
Numele și prenumele,
Funcția, Semnătura,
Numele și prenumele Semnătura
Adresa 11035 ref examen definitivat in anul scolar 2021-2022
OM 5434_Metodologie Definitivat
OM 5239_Calendar definitivat 2022
- Documente necesare inspecții definitivat
- Documente necesare pentru Gradul didactic II
- Documente necesare pentru Gradul didactic I
www.patriarhia.ro - administratia patriarhala - sectorul educational
- Procedura selectie metodisti
- Procedura constituire Consiliul Consultativ
- Procedura pentru obtinerea gradului didactic I
- Procedura pentru obtinerea gradului didacti II
- Calendarul depunerii dosarelor la Inspectoratul Scolar Judetean Galati
- Documente necesare pentru inscrierea la Examenul de definitivare in invatamant
- Fisa inscriere la definitivat
- Calendarul de organizare si desfasurare a examenului national pentru drfinitivarea in invatamant in anul scolar 2021-2022
- Condiții de înscriere la examenele pentru obţinerea gradelor didactice în anul şcolar 2021-2022
- Calendarul pentru sustinerea gradului didactic I
- Calendarul pentru sustinerea gradului didactic II
- Documente necesare inscrierii la examenul pentru obtinerea gradului didactic
- Precizari privind amanarea sustinerii examenului pentru obtinerea gradelor didactice
- Documente pentru comisia de perfectionare (descarca)
- Documente editabile pentru inscrierea la examenele pentru gradele didactice (descarca)
- Raport si fise pentru sustinerea gradului I (descarca)
- Raport si fise pentru sustinerea gradului II (descarca)
_________________________________________________________
Pentru a accesa pe blogul http://religiecalarasi.blogspot.com/ documentele enumerate mai jos, scrieți în rubrica din dreapta sus: Căutări BLOG numele documentelor / informațiilor solicitate.
- Portofoliul profesorului de religie (partea de jos a informatiilor)
- Faptele rele - încălcări ale voii lui Dumnezeu
- Călătorind cu Dumnezeu – pelerinajul la biserici si mănăstiri
- Icoana – fereastră spre cer
- Biserica, locaş de închinare
- Pilda neghinei - Îndelunga răbdare şi dreptatea lui Dumnezeu (Matei 13, 24-30; 36-43 )
- Pilda semănătorului – primire şi împlinire a cuvântului lui Dumnezeu (Luca 8, 5-15)
- Pilda viţei si a mladiţei-viaţa în Hristos (Ioan 15, 1-6) = Biserica creştină
- Bogăţia darurilor lui Dumnezeu – Pilda talanţilor (Matei 25, 14-30)
- Căinţă şi iertare – Pilda fiului risipitor (Luca 15, 11-32)
- Credinta în inviere si viata veșnică
- Comuniunea oamenilor cu Dumnezeu in Biserica
- Simbolul credinţei - esenţa învăţăturii creştine
- Legea cea Nouă - FERICIRILE (Matei 5,1-12)
- Sfânta Liturghie – întâlnirea cu Hristos rugăciunea atotcuprinzătoare a Bisericii
- Rugăciunea în viaţa noastră
- Atotputernicia lui Dumnezeu-Învierea lui Lazar (Ioan 11, 1-45)
- Hristos, Lumina lumii: Vindecarea orbului din naștere (Ioan 9, 1-41)
- Puterea credintei si a prieteniei-Vindecarea slabanogului din Capernaum (Marcu 2, 1-12; Matei 9, 1-8; Luca 5, 18-26)
- Inceputurile vietii crestine pe teritoriul tarii noastre: dovezi arheologie, lingvistice, martiri. Primele forme de organizare bisericească: Episcopia Tomisului
- Sarbatorile Maicii Domnului, sfintilor, ingerilor si Sfintei Cruci
- Duminica si praznicele împărătești
- Sfintele Taine – instituirea si importanta lor in viata crestina
- Sfânta Liturghie – prezentare istorica si rânduială
- Relatii interortodoxe si dialoguri ecumenice
- Ortodoxia azi
- Marturisiri de credinta in sec. XVII
- Caderea Constantinopolului
- Sinoadele Ecumenice
- Intemeierea Bisericii si raspandirea crestinismului
- B.O.R. azi
- B.O.R. intre anii 1945-1989
- Autocefalia si ridicarea la rang de Patriarhie
- MITROPOLITUL ANDREI ȘAGUNA al Transilvaniei (1864-1873)
- MITROPOLITUL SIMION ȘTEFAN al Transilvaniei (1643-1656)
- MITROPOLITUL GRIGORIE DASCĂLUL al Ungrovlahiei (1823-1829, 1833-1834)
- MITROPOLITUL ANTIM IVIREANUL al Ungrovlahiei (1708-1716)
- MITROPOLITUL DOSOFTEI al Moldovei (1671-1686)
- MITROPOLITUL VARLAAM al Moldovei (1632-1653)
- PRIMELE COMUNITĂȚI CREȘTINE DUPĂ FAPTELE APOSTOLILOR ȘI EPISTOLELE PAULINE
- INVIEREA DOMNULUI SI IMPORTANTA EI PENTRU VIATA CRESTINA. ARATARILE DOMNULUI DUPA INVIERE
- PERSOANA MANTUITORULUI IISUS HRISTOS DUPA PROFETIILE MESIANICE
- FAPTELE APOSTOLILOR
- EVANGHELIA DUPA MATEI
- EVANGHELIA DUPA MARCU
- EVANGHELIA DUPA LUCA
- EVANGHELIA DUPA IOAN
- Legea Noului Testament. Fericirile
- Despre moarte si judecata particulara
- Sfanta Biserica
- Persoana si lucrarea Sf. Duh
- Dumnezeirea si umanitatea lui Hristos
- Pronia divina
- Sfanta Treime - insusiri interne si externe
- Antropologia crestina
- Biserica, loc de pastrare a Revelatiei
- Sfanta Scriptura si Sfanta Traditie
- Crearea lumii nevazute
- Crearea lumii vazute
- Revelaţia naturală si supranaturală
- Purtarea de grija a lui Dumnezeu fata de lume
- Crearea lumii
- Dumnezeu se descoperă oamenilor. Sfânta Scriptură şi Sfânta Tradiție
- PENTATEUHUL – STRUCTURA SI PREZENTARE GENERALA
- Legea Vechiului Testament. Decalogul
- PROFETUL ISAIA
- PROFETUL IEREMIA
- PROFETUL IEZECHIEL
- PROFETUL DANIEL
- PROFETII MARI: ISAIA, IEREMIA, IEZECHIEL, DANIEL. (Comparatii. Idei.)
- Broderia și argintăria
- Valoarea spirituala si artistica in pictura religioasa, iconografie, argintarie si broderie
- Stiluri arhitectonice românești
- Definitivat religie ortodoxa 2012. Subiecte si barem de corectare. Varianta 3.
- Rezolvare subiecte - TITULARIZARE religie ortodoxa 2012
- Poezii crestine
- Mainile lui Durer
- Misiune si educatie în Biserică si Scoală: exigente, convergente, perspective. Implicatiile pastoral-misionare si educative ale colaborării profesorului de religie cu preotul paroh
- Ora de Religie - mijloc de cunoastere a tainelor credintei. Implicatiile educatiei religioase asupra modelării caracterului si personalitătii tinerilor
- Participarea tinerilor la viata liturgică si la activitătile catehetice. Valente educative ale cultului divin
- Rolul profesorului de religie în păstrarea, transmiterea si apărarea dreptei credinte
- Trăirea în Hristos si mărturisirea Lui în lumea contemporană. Scopuri si obiective în cadrul catehezei si a educatiei religios – morale
- Mântuitorul Iisus Hristos - Catehet si Pedagog Desăvârsit
- Misiunea crestină si aspectele ei. Misiunea crestină si aspectele ei (definire, temeiuri biblice si teologice)
- VII. EVALUREA – FACTOR DE OPTIMIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- VI. MIJLOACELE DE ÎNVĂTĂMÂNT color
- V. METODE DE INVATAMANT color
- 4.FORME DE ORGANIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- 3.PRINCIPIILE DIDACTICE GENERALE color
- VII. EVALUREA – FACTOR DE OPTIMIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- Interdisciplinaritatea si contextualizarea ei
- Profesorul de religie. Consilierea
- Specificul educatiei religioase în diferite etape
- Autoevaluarea si valorificarea ei
- Metode si instrumente complementare de evaluare
- Strategii si procedee de realizare a evaluării
- Principiile, obiectivele si functiile evaluării
- Definirea si rolul evaluării
- Mijloace de învățământ
- Metode activ-participative
- Metode de comunicare orală
- Forme de activitate extrașcolară
- Proiectarea calendaristică
- Lectia de religie. Tipuri de lecție
- Principiile didactice
- Religia ca disciplină de învățământ
- Valente si implicatii eclesiale
TEME CRESTINE
- Faptele rele - încălcări ale voii lui Dumnezeu
- Călătorind cu Dumnezeu – pelerinajul la biserici si mănăstiri
- Icoana – fereastră spre cer
- Biserica, locaş de închinare
- Pilda neghinei - Îndelunga răbdare şi dreptatea lui Dumnezeu (Matei 13, 24-30; 36-43 )
- Pilda semănătorului – primire şi împlinire a cuvântului lui Dumnezeu (Luca 8, 5-15)
- Pilda viţei si a mladiţei-viaţa în Hristos (Ioan 15, 1-6) = Biserica creştină
- Bogăţia darurilor lui Dumnezeu – Pilda talanţilor (Matei 25, 14-30)
- Căinţă şi iertare – Pilda fiului risipitor (Luca 15, 11-32)
- Credinta în inviere si viata veșnică
- Comuniunea oamenilor cu Dumnezeu in Biserica
- Simbolul credinţei - esenţa învăţăturii creştine
- Legea cea Nouă - FERICIRILE (Matei 5,1-12)
- Sfânta Liturghie – întâlnirea cu Hristos rugăciunea atotcuprinzătoare a Bisericii
- Rugăciunea în viaţa noastră
- Atotputernicia lui Dumnezeu-Învierea lui Lazar (Ioan 11, 1-45)
- Hristos, Lumina lumii: Vindecarea orbului din naștere (Ioan 9, 1-41)
- Puterea credintei si a prieteniei-Vindecarea slabanogului din Capernaum (Marcu 2, 1-12; Matei 9, 1-8; Luca 5, 18-26)
- Inceputurile vietii crestine pe teritoriul tarii noastre: dovezi arheologie, lingvistice, martiri. Primele forme de organizare bisericească: Episcopia Tomisului
- Sarbatorile Maicii Domnului, sfintilor, ingerilor si Sfintei Cruci
- Duminica si praznicele împărătești
- Sfintele Taine – instituirea si importanta lor in viata crestina
- Sfânta Liturghie – prezentare istorica si rânduială
- Relatii interortodoxe si dialoguri ecumenice
- Ortodoxia azi
- Marturisiri de credinta in sec. XVII
- Caderea Constantinopolului
- Sinoadele Ecumenice
- Intemeierea Bisericii si raspandirea crestinismului
- B.O.R. azi
- B.O.R. intre anii 1945-1989
- Autocefalia si ridicarea la rang de Patriarhie
- MITROPOLITUL ANDREI ȘAGUNA al Transilvaniei (1864-1873)
- MITROPOLITUL SIMION ȘTEFAN al Transilvaniei (1643-1656)
- MITROPOLITUL GRIGORIE DASCĂLUL al Ungrovlahiei (1823-1829, 1833-1834)
- MITROPOLITUL ANTIM IVIREANUL al Ungrovlahiei (1708-1716)
- MITROPOLITUL DOSOFTEI al Moldovei (1671-1686)
- MITROPOLITUL VARLAAM al Moldovei (1632-1653)
- PRIMELE COMUNITĂȚI CREȘTINE DUPĂ FAPTELE APOSTOLILOR ȘI EPISTOLELE PAULINE
- INVIEREA DOMNULUI SI IMPORTANTA EI PENTRU VIATA CRESTINA. ARATARILE DOMNULUI DUPA INVIERE
- PERSOANA MANTUITORULUI IISUS HRISTOS DUPA PROFETIILE MESIANICE
- FAPTELE APOSTOLILOR
- EVANGHELIA DUPA MATEI
- EVANGHELIA DUPA MARCU
- EVANGHELIA DUPA LUCA
- EVANGHELIA DUPA IOAN
- Legea Noului Testament. Fericirile
- Despre moarte si judecata particulara
- Sfanta Biserica
- Persoana si lucrarea Sf. Duh
- Dumnezeirea si umanitatea lui Hristos
- Pronia divina
- Sfanta Treime - insusiri interne si externe
- Antropologia crestina
- Biserica, loc de pastrare a Revelatiei
- Sfanta Scriptura si Sfanta Traditie
- Misiune si educatie în Biserică si Scoală: exigente, convergente, perspective. Implicatiile pastoral-misionare si educative ale colaborării profesorului de religie cu preotul paroh
- Ora de Religie - mijloc de cunoastere a tainelor credintei. Implicatiile educatiei religioase asupra modelării caracterului si personalitătii tinerilor
- Participarea tinerilor la viata liturgică si la activitătile catehetice. Valente educative ale cultului divin
- Rolul profesorului de religie în păstrarea, transmiterea si apărarea dreptei credinte
- Trăirea în Hristos si mărturisirea Lui în lumea contemporană. Scopuri si obiective în cadrul catehezei si a educatiei religios – morale
- Mântuitorul Iisus Hristos - Catehet si Pedagog Desăvârsit
- Misiunea crestină si aspectele ei. Misiunea crestină si aspectele ei (definire, temeiuri biblice si teologice)
- Crearea lumii nevazute
- Crearea lumii vazute
- Revelaţia naturală si supranaturală
- Purtarea de grija a lui Dumnezeu fata de lume
- Crearea lumii
- Dumnezeu se descoperă oamenilor. Sfânta Scriptură şi Sfânta Tradiție
- PENTATEUHUL – STRUCTURA SI PREZENTARE GENERALA
- Legea Vechiului Testament. Decalogul
- PROFETUL ISAIA
- PROFETUL IEREMIA
- PROFETUL IEZECHIEL
- PROFETUL DANIEL
- PROFETII MARI: ISAIA, IEREMIA, IEZECHIEL, DANIEL. (Comparatii. Idei.)
- VII. EVALUREA – FACTOR DE OPTIMIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- VI. MIJLOACELE DE ÎNVĂTĂMÂNT color
- V. METODE DE INVATAMANT color
- 4.FORME DE ORGANIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- 3.PRINCIPIILE DIDACTICE GENERALE color
- VII. EVALUREA – FACTOR DE OPTIMIZARE A EDUCATIEI RELIGIOASE color
- Interdisciplinaritatea si contextualizarea ei
- Profesorul de religie. Consilierea
- Specificul educatiei religioase în diferite etape
- Autoevaluarea si valorificarea ei
- Metode si instrumente complementare de evaluare
- Strategii si procedee de realizare a evaluării
- Principiile, obiectivele si functiile evaluării
- Definirea si rolul evaluării
- Mijloace de învățământ
- Metode activ-participative
- Metode de comunicare orală
- Forme de activitate extrașcolară
- Proiectarea calendaristică
- Lectia de religie. Tipuri de lecție
- Principiile didactice
- Religia ca disciplină de învățământ
- Valente si implicatii eclesiale
- Broderia și argintăria
- Valoarea spirituala si artistica in pictura religioasa, iconografie, argintarie si broderie
- Stiluri arhitectonice românești
- Definitivat religie ortodoxa 2012. Subiecte si barem de corectare. Varianta 3.
- Rezolvare subiecte - TITULARIZARE religie ortodoxa 2012
- Poezii crestine
- Mainile lui Durer
Gradatii de merit 2021
- Procedura de sistem privind organizarea si desfasurarea activitatilor de depunere si evaluare a dosarelor personalului didactic pentru obtinerea gradatiei de merit, sesiunea 2021
- Procedura de sistem privind organizarea si desfasurarea activitatilor de depunere si evaluare a dosarelor personalului didactic auxiliar pentru obtinerea gradatiei de merit, sesiunea 2021
- Numarul gradatiilor de merit pe categorii de personal propuse in sesiunea 2021
- Ordin pentru aprobarea Metodologiei si criteriilor privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat in sesiunea 2021
- Grilele de evaluare a personalului didactic - gradatie de merit sesiunea 2021
- Grilele de evaluare a personalului didactic auxiliar - gradatie de merit sesiunea 2021

Sursa: http://titularizare.edu.ro/Titularizare/RapoarteJ.aspx?jud=13
http://titularizare.edu.ro/Titularizare/CandidatiInscrisi.aspx?Jud=13&tip=7
Subiectele din cadrul probei scrise care a fost sustinuta in data de 30 iulie 2013 constituie modele de subiecte pentru anul 2014.
- http://subiecte2014.edu.ro/2014/titularizare/Subiecte_si_bareme/
- Rezultatele examenului definitivat 2014 - Calarasi REZULTATELE EXAMENULUI DE DEFINITIVAT 2014
- Rezultate probe practice/inspectii titularizare 2014 - judetul CALARASI
- Lista finala cu candidatii inscrisi pentru titularizare 2014 - judetul CALARASI
∙ Fisa inscriere - titularizare 2014
∙ Centre de concurs si posturi finale - titularizare 2014
∙ Acte inscriere concurs titularizare 2014
∙ Programe pentru concurs titularizare 2014 (maistri)
∙ Programe pentru concurs titularizare 2014
∙ Modificare metodologie si calendar - titularizare 2014
∙ Centralizator titularizare 2014
∙ Programe definitivat 2014
∙ Subiecte model definitivat 2014
∙ Subiecte model titularizare 2014
∙ Metodologie si calendar - titularizare 2014
- Programa religie ortodoxa - titularizare 2014
- Programe definitivat 2014 - Religie
- Subiecte titularizare 2013 - religie ortodoxa
- Barem religie ortodoxa - titularizare 2013
- Subiecte religie ortodoxa - definitivat 2013
- Barem religie ortodoxa - definitivat 2013
- Subiecte model religie ortodoxa - titularizare 2013
- Subiecte religie ortodoxa - titularizare 2012
- Subiecte model religie ortodoxa - defintivat 2013
- Barem model religie ortodoxa - defintivat 2013
- Programa religie ortodoxa - titularizare 2013
- Programa definitivat 2013 - Religie
- Subiect model religie ortodoxa - titularizare 2012
- Programa definitivat 2012, grad didactic II - Religie ortodoxa
- Pedagogie- programa pentru profesori
- Exemple subiecte definitivat
- Precizari gradul I si II
- Precizari colocviu gradul I
- Precizari defivitivat 2014
- Documente efectuare inspectii grade didactice, 2013-2014
- Echivalare studii universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile ulterioare), sesiunea 2013-2014
- Echivalare doctorat
GRADUL II
- ORDINUL MINISTRULUI EDUCATIEI NATIONALE nr.5397 din 5 noiembrie 2013 pentru modificarea si completarea Metodologiei privind formarea si continua a personalului din invatamantul preuniversitar, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5561 din 2011
- Metodologia formarii continue- OMECTS nr. 5561 din 2011
- MODIFICĂRI ŞI COMPLETĂRI LA METODOLOGIA PRIVIND FORMAREA CONTINUĂ A PERSONALULUI DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ( aprobată prin OMECTS NR. 5561/2011)
- OMECTS_nr6193_din_13_12_2012
- Acte necesare inscrierii la examenele pentru obtinerea gradelor didactice ( adrese, fise, cereri, adrese de inaintere, etc.)
- CALENDARUL ACŢIUNILOR DE PERFECŢIONARE SEM.I, ANUL ŞCOLAR 2013-2014
- PROCEDURA OPERATIONALA- SELECTIA CADRELOR DIDACTICE IN VEDEREA OCUPARII FUNCTIEI DIDACTICE DE METODIST IN SPECIALITATE LA NIVELUL I.S.J. CALARASI PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014
- Anunţ - grade didactice situatii speciale
- Anunţ inscriere grade didactice
- Anunţ înscriere curs DPPD -2013
• 15 - 25 noiembrie 2013: Înscrierea candidaţilor la unităţile de învăţământ, transmiterea dosarelor de înscriere la inspectoratul şcolar, verificarea şi avizarea acestora
• 25 noiembrie - 2 decembrie 2013: Înregistrarea candidaţilor în aplicaţie. Înştiinţarea candidaţilor cu privire la admiterea sau respingerea dosarului de înscriere
• Până la 5 iunie 2014: Efectuarea inspecţiilor la clasă
• 15 - 30 iunie 2014: Completarea dosarelor şi validarea fişelor de înscriere de către candidaţi
• 14 iulie 2014: Susţinerea probei scrise
• 19 iulie 2014: Afişarea rezultatelor
• 19 - 20 iulie 2014: Înregistrarea contestaţiilor şi transmiterea acestora la centrele de evaluare
• 21 - 23 iulie 2014: Rezolvarea contestaţiilor
• 24 iulie 2014: Afişarea rezultatelor finale
• 25 iulie - 10 august 2014: Transmiterea la Ministerul Educaţiei Naţionale a tabelelor nominale cu candidaţii admişi şi validarea rezultatelor examenului prin ordin al ministrului educaţiei naţionale
• 10 - 14 august 2014: Eliberarea de către inspectoratele şcolare a adeverinţelor de promovare a examenului de definitivare în învăţământ
Dosarul de înscriere la examen trebuie să cuprindă şi o copie a deciziei de repartizare pe post, însă nu mai este cerută recomandarea scrisă asupra activităţii candidatului din partea consiliului profesoral, potrivit metodologiei.
b) copii legalizate ale diplomelor de studii, însoţite de foaia matricolă/suplimentul la diplomă;
c) document legalizat din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor legale privind absolvirea programului de pregătire psihopedagogică şi metodică;
d) copii ale următoarelor documente, certificate "conform cu originalul" de către conducerea unităţii de învăţământ unde candidatul are normă de bază: decizia de repartizare pe post, buletin/carte de identitate, certificat de naştere, certificat de căsătorie, document privind schimbarea numelui, după caz.
În ataşament puteţi consulta Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ în anul şcolar 2013 - 2014. Vezi: http://www.didactic.ro/stiri/calendar-examen-de-definitivat-20132014
- Fisa tip Definitivat 2013.doc
- Cerere inspectie speciala_definitivat religie_2014 Cerere inspectie speciala_definitivat, sesiunea 2014. Cerere inspectie speciala definitivat 2013.doc
- Metodologia de organizare si desfasurare a examenului national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013 - 2014 (Ordin nr. 5294/16.10.2013 ).
Metodologia: http://www.isjbihor.ro/isjbihor/fisiere/noutati/OMEN%205294%20din%202013.pdf
- Depunerea dosarelor în vederea înscrierii pentru definitivat şi gradele didactice II şi I se efectuează în perioada 1-31 octombrie 2013, la conducerea unităţilor de învăţământ, cu respectarea prevederilor Legii 1/2011, şi Metodologia privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, Anexă la O.M. Nr. 5561/ 07.10. 2011. Link: proceduri inscriere grade didactice_2013-2014.doc
- Precizari referitoare la inscrierea la grade didactice_anul şcolar 2013-2014. Precizari inscrieri grade.doc
- Pe site-ul Inspectoratului Scolar Bucuresti, sector 6, a aparut un document intitulat: Departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic – Date de contact, pentru cei interesati de modulul psihopedagogic... fisierul aici: Departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic – Date de contact
- Noua metodologie pentru miscarea personalului didactic 2013-2014. In metodologie gasiti la partea cu anexele si calendarul.. . metodologia si ordinul de aprobare a metodologiei, continute intr-o arhiva: Metodologie si calendar - titularizare 2014
- Metodologia direct in format pdf. aici:Metodologia si calendarul pentru titularizare 2014
- Metodologia pentru examenul national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013-2014, cat si anexele corespunzatoare(calendar, fise): Metodologia - definitivat 2014
- Subiecte titularizare 2013 - religie ortodoxa
- Barem religie ortodoxa - titularizare 2013
- Subiecte religie ortodoxa - definitivat 2013
- Barem religie ortodoxa - definitivat 2013
- Subiecte model religie ortodoxa - titularizare 2013
- Subiecte religie ortodoxa - titularizare 2012
- Subiecte model religie ortodoxa - defintivat 2013
- Barem model religie ortodoxa - defintivat 2013
- Programa religie ortodoxa - titularizare 2013
- Programa definitivat 2013 - Religie
- Subiect model religie ortodoxa - titularizare 2012
- Programa definitivat 2012, grad didactic II - Religie ortodoxa
- Grad I - informatii generale Grad I - informatii pentru inscriere - aprobata prin O.M. nr. 5720/20.10.2009
- Programa Religie Ortodoxa_definitivat & grad II Programa Religie Ortodoxa_definitivat & grad II
Titularizare 2013 - Subiecte şi bareme la examenul de titularizare:
Peste 36 000 de candidaţi au susţinut examenul de titularizare în 2013, pentru a ocupa unul dintre cele 6 074 de posturi didactice cu angajare pe perioadă nedeterminată. Descărcaţi subiectele şi baremele la examenul de titularizare:http://www.didactic.ro/stiri/titularizare-2013-subiecte-si-bareme-la-examenul-de-titularizare
Toate disciplinele_titularizare 2013_subiecte şi bareme
Metodologie_criterii_gradatie_de_merit_2013_ si DESFASURARE_M.O.17/2013
Link: Metodologie_criterii_gradatie_de_merit_2013_ si DESFASURARE_M.O.17/2013
Metodologie_gradatie_de_merit_2013_DESFASURARE
Link: Metodologie_gradatie_de_merit_2013_DESFASURARE
Organizarea, desfasurarea si finalizarea inspectiilor de perfectionare SEM II - 2012-2013
Link: Organizarea, desfasurarea si finalizarea inspectiilor de perfectionare SEM II - 2012-2013
Metodologie formare continua 2011
Link: Metodologie_formare_continua_2011
ORTODOX.programe scolare clasele I-IV.2009
link: Ortodox programe scolare clasele I-IV
ORTODOX.programe scolare clasele V-VIII.2009
link: Ortodox programe scolare clasele V-VIII
Rezolvare subiecte TITULARIZARE religie ortodoxa 2012
link:Rezolvare subiecte TITULARIZARE religie ortodoxa 2012
*Majoritatea temelor (de mai jos) pentru definitivat si gradul didactic II le-am luat/prelucrat/transmis de la adresa: http://peperonity.com/go/sites/mview/orthodoxia/24597508
Psihopedagogie GRAD II TEME:
4.Finalitatile educatiei. Ideal, scopuri, obiective
XIII. Evaluarea scolara: definire, etape, functii, forme, strategii si metode (traditionale si complementare). Elaborarea probei de evaluare. Interactiunea predare-invatare-evaluare: semnificatii si interpretari actuale.
Metodologia cercetarii pedagogice
Sursa: http://www.didactic.ro/materiale/pedagogie-scheme-de-curs-utile
link: Psihopedagogie_conspect_final_toate_temele
- Misiunea crestină si aspectele ei. Misiunea crestină si aspectele ei (definire, temeiuri biblice si teologice)
- Mântuitorul Iisus Hristos - Catehet si Pedagog Desăvârsit
- Trăirea în Hristos si mărturisirea Lui în lumea contemporană. Scopuri si obiective în cadrul catehezei si a educatiei religios – morale
- Rolul profesorului de religie în păstrarea, transmiterea si apărarea dreptei credinte
- Participarea tinerilor la viata liturgică si la activitătile catehetice. Valente educative ale cultului divin
- Ora de Religie - mijloc de cunoastere a tainelor credintei. Implicatiile educatiei religioase asupra modelării caracterului si personalitătii tinerilor
- Misiune si educatie în Biserică si Scoală: exigente, convergente, perspective. Implicatiile pastoral-misionare si educative ale colaborării profesorului de religie cu preotul paroh
Decalogul. Fericirile. MORALA grad II
link: Decalogul - Fericirile
- Revelaţia naturală si supranaturală
- Sfanta Scriptura si Sfanta Traditie
- Biserica, loc de pastrare a Revelatie
- Crearea lumii nevazute
- Crearea lumii vazute
- Antropologia crestina A. CREAREA OMULUI/B. CHIP ȘI ASEMĂNARE – STAREA PRIMORDIALĂ ȘI CĂDEREA ÎN PĂCAT
- Sfanta Treime - insusiri interne si externe
- Pronia divina
- Dumnezeirea si umanitatea lui Hristos
- Persoana si lucrarea Sf. Duh
- Sfanta Biserica
- Despre moarte si judecata particulara
- Invierea mortilor si judecata universala
IBR grad II
link: IBR grad II TEME
- Inceputurile vietii crestine pe teritoriul tarii noastre: dovezi arheologie, lingvistice, martiri. Primele forme de organizare bisericească: Episcopia Tomisului
- Contributia B.O.R. la dezvoltarea culturii
- MITROPOLITUL VARLAAM al Moldovei (1632-1653).
- MITROPOLITUL DOSOFTEI al Moldovei (1671-1686).
- MITROPOLITUL ANTIM IVIREANUL al Ungrovlahiei (1708-1716).
- MITROPOLITUL GRIGORIE DASCĂLUL al Ungrovlahiei (1823-1829, 1833-1834).
- MITROPOLITUL SIMION ȘTEFAN al Transilvaniei (1643-1656).
- MITROPOLITUL ANDREI ȘAGUNA al Transilvaniei (1864-1873).
- Autocefalia si ridicarea la rang de Patriarhie
- B.O.R. intre anii 1945-1989
- B.O.R. azi
- Intemeierea Bisericii si raspandirea crestinismului
- Sinoadele Ecumenice
- Caderea Constantinopolului
- Marturisiri de credinta in sec. XVII
- Ortodoxia azi
- Relatii interortodoxe si dialoguri ecumenice
LITURGICA SI ELEMENTE DE ARTA BISERICEASCA grad II
link: LITURGICA SI ELEMENTE DE ARTA BISERICEASCA grad II TEME
- Sfanta Liturghie – prezentare istorica si randuiala
- Sfintele Taine – instituirea si importanta lor in viata crestina
- Duminica si praznicele imparatesti
- Sarbatorile Maicii Domnului, sfintilor, ingerilor si Sfintei Cruci
- Stiluri arhitectonice romanesti
- Valoarea spirituala si artistica in pictura religioasa, iconografie, argintarie si broderie
METODICA/DIDACTICA grad II - scheme folositoare deoarece schiteaza ideile principale insusirii temeinice a temelor propuse.
link: METODICA DIDACTICA partial SCHEME grad II
- Principiile didactice generale
- Principii didactice specifice predării religiei: principiul hristologic și principiul eclesiologic
- Forme de organizare a educatiei religioase. Lectia de religie. Tipuri de lectie. Proiectarea calendaristica si proiectarea lectiei de religie. Schita lectiei.
- Obiectivele operationale si contextualizarea acestora
- Forme de activitate extrascolara specifice educatiei religioase si proiectarea acestora
- Metode de invatamant. Metode de comunicare orala. Metode activ-participative
- Mijloacele de invatamant
- Evaluarea-factor de optimizare a educatiei religioase
- Valente si implicatii eclesiale
- Principiile didactice generale
- Principii didactice specifice predării religiei: principiul hristologic și principiul eclesiologic
- Forme de organizare a educatiei religioase. Lectia de religie. Tipuri de lectie. Proiectarea calendaristica si proiectarea lectiei de religie. Schita lectiei.
- Obiectivele operationale si contextualizarea acestora
- Forme de activitate extrascolara specifice educatiei religioase si proiectarea acestora
- Metode de invatamant. Metode de comunicare orala. Metode activ-participative
- Mijloacele de invatamant
- Evaluarea-factor de optimizare a educatiei religioase
- Cabinetul de Religie
- Specificul educatiei religioase în diferite etape
- Profesorul de religie. Consilierea
- Interdisciplinaritatea si contextualizarea ei
MORALA SI SPIRITUALITATE CRESTINA grad II
link: MORALA SI SPIRITUALITATE CRESTINA grad II TEME
- Raportul între Legea Veche si Noua Lege
- Despre milostenie, rugăciune, post
- Raporturile față de bunurile materiale
- Familia crestina si provocarile societatii contemporane
- Filantropia crestina
NOUL TESTAMENT grad II
link: NOUL TESTAMENT grad II TEME
- SFINTELE EVANGHELII SI FAPTELE APOSTOLILOR.
- PREZENTARE GENERALA. AUTORI SI DESTINATARI
- INVIEREA DOMNULUI SI IMPORTANTA EI PENTRU VIATA CRESTINA. ARATARILE DOMNULUI DUPA INVIERE
- PRIMELE COMUNITĂȚI CREȘTINE DUPĂ FAPTELE APOSTOLILOR ȘI EPISTOLELE PAULINE
VECHIUL TESTAMENT grad II
link: VECHIUL TESTAMENT grad II TEME
- PENTATEUHUL – STRUCTURA SI PREZENTARE GENERALA
- PERSOANA MANTUITORULUI IISUS HRISTOS DUPA PROFETIILE MESIANICE
- PROFETUL ISAIA
- PROFETUL IEREMIA
- PROFETUL IEZECHIEL
- PROFETUL DANIEL
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu